ROZWIĄZANIA DLA
PRZEMYSŁU KOLEJOWEGO

Aktualności

Wzorcowanie/kalibracja urządzeń do badania nacisków zestawów kołowych cd.
2017-01-19
Zakończyliśmy akcję wzorcowań urządzeń do badania nacisków zestawów kołowych należących do naszych Klientów. Musieliśmy się zmierzyć z kilkoma przeciwnościami losu, jak chociażby na przykład fala silnych mrozów, która utrudnia komunikację samochodową ale dzielnie pokonaliśmy je wszystkie. Wszystkie urządzenia zostały poddane wnikliwej kontroli przez fachowców z firmy serwisującej wagi oraz urzędnika z Urzędu Miar i Wag i nie wykazały żadnych usterek a wartości wskazań mieściły się w restrykcyjnych zakresach tolerancji. Wszystkie urządzenia wróciły do Klientów w gwarantowanych przez nas terminach więc nikt nie miał przestojów w zaplanowanych działaniach z naszego powodu. Wszystkich posiadających nasze urządzenia serdecznie zapraszamy do korzystania z naszych usług.
Trochę statystyki na luzie.
2017-01-07
A więc: - najwyżej położona smarownica - niemal 900 m.n.p.m.- Kolej Izerska - najniżej położona smarownica - prawie 0 m.n.p.m. - Port w Świnoujściu, Terminal paliw Orlen w Świnoujściu, PKP PLK ZLK Szczecin, Sekcja Świnoujście - największe skupisko smarownic - oczywiście Stolica: około 50 szt. w Metrze Warszawskim, niemal drugie tyle: PKP Intercity, PKP PLK ZLK Warszawa, Koleje Mazowieckie
Referencje, potwierdzenia współpracy, opinie...
2017-01-07
Zaktualizowaliśmy i uzupełniliśmy listy załączników stanowiących dowody na nasze bardzo dobre a wręcz wyśmienite relacje z pokaźną listą naszych Kontrahentów. Zachęcam do dalszej eksploracji naszej strony www.
System smarowania szyn w Grupie ORLEN
2016-12-28
Z nieodpartą i nieukrywaną dumą pragniemy poinformować, iż prawie wszystkie bocznice kolejowe należące do Grupy Orlen wyposażone są w nasze systemy smarowania szyn. Wszystko zaczęło się w Spółce Orlen Koltrans, gdzie, po dwóch latach eksploatacji obserwowanej (między wieloma innymi, przez Biuro Dróg Kolejowych) trzech urządzeń zabudowanych na infrastrukturze nowosądeckiego Zakładu Linii Kolejowych, w roku 2009 zrealizowaliśmy pierwsze w Polsce komercyjne instalacje dwóch urządzeń na Rafinerii w Płocku.
Pomiar poziomu smaru w zasobnikach smarownic - wielki krok naprzód.
2016-12-19
Dzięki nieprawdopodobnemu rozwojowi technologii komunikacji elektronicznej a co za tym idzie jej powszechnej ogólno dostepności, postanowiliśmy rozbudować nasze mechaniczne smarownice przytorowe o element realizujący elektroniczny pomiar poziomu smaru w zasobniku. Do tej pory pomiar poziomu smaru w zasobniku realizowany był poprzez wizualna kontrolę wskaźnika poziomu smaru znajdującego się w urządzeniu. Jest i będzie to rozwiązanie rewelacyjnie korespondujące z ideą naszych smarownic, polegającą na tym, aby urządzenia były jak najprostsze konstrukcyjnie a więc trwałe, odporne na wszelakie czynniki i bezawaryjne.
Smarownice w Metrze Warszawskim
2016-12-12
W 2011 roku Metro Warszawskie SA zakupiło od nas trzy pierwsze mechaniczne smarownice przytorowe, na tzw próbę. Urządzenia pracowały bezawaryjnie do 2014 roku (i, rzecz jasna, pracują prawidłowo do dnia dzisiejszego), kiedy Metro zdecydowało się zakupić kolejnych pięć urządzeń. Decyzja o zakupie kolejnych urządzeń jest wystarczającym dowodem na to, iż Klient jest zadowolony z inwestycji i funkcjonowania systemu. Kolejne urządzenia w różnych wersjach (smarujące również szynę oporową, bezpieczeństwa) zabudowane zostały również na powierzchni (na Elektrowozowni na Kabatach), dodatkowo celem zmniejszenia hałasu generowanego przez kontakt kół pojazdów z elementami nawierzchni.
Wzorcowanie/kalibracja urządzeń do badania nacisków zestawów kołowych.
2016-12-06
Każdemu właścicielowi pojazdów szynowych a tym bardziej wykonawcom przeglądów tychże, zależy aby przyrządy pomiarowe były prawidłowo skalibrowane, to jest, żeby ich wskazania (pod warunkiem prawidłowej obsługi) pokazywały wartości rzeczywiste, czyli, pisząc krótko - prawdę. Nasze przenośne stanowisko diagnostyczne do statycznego badania nacisków zestawów kołowych Weighwell PTW2, mimo swojej sprawdzonej, przetestowanej i udokumentowanej odporności na wszelakie czynniki zewnętrzne, dla swojej własnej pewności oraz podniesienia standardu i jakości usług oraz ich kultury technicznej również należy wzorcować - kalibrować.
Kolejna rozbudowa sieci naszych smarownic na infrastrukturze Polskich Linii Kolejowych.
2016-11-03
Na początku listopada wygraliśmy kolejny przetarg na zabudowanie kolejnych sześćdziesięciu mechanicznych smarownic przytorowych w kilku Zakładach Linii Kolejowych PKP PLK. W tym roku padło na północny rejon Polski. Zlecenie zrealizowaliśmy szybko i sprawnie, oczywiście beż żadnych zastrzeżeń co do wykonania czy dokumentacji ze strony Zleceniodawcy. Jesteśmy przygotowani i oczekujemy na kolejne takie zlecenia.
Serwisy smarownic przytorowych.
2016-09-06
W tym roku postanowiliśmy zaoferować wszystkim naszym Kontrahentom, posiadającym nasze systemy smarowania szyn dłużej niż pięć lat generalne przeglądy tych urządzeń z wymianami wszystkich wyeksploatowanych elementów. Nasze urządzenia charakteryzują się bardzo wysoką bezawaryjnością, trwałością i odpornością na zużycie jednakże fizyki się nie oszuka. Po pięciu latach pracy w torach, we wszelakich warunkach atmosferycznych oraz dodatkowo na bocznicach przemysłowych, gdzie występuje duże zanieczyszczenie, nierzadko substancjami szkodliwymi, elementy smarownic z tworzyw sztucznych ulegają korozji. Ponadto wszystkie elementy, mające kontakt z kołami taboru również podlegają naturalnemu zużyciu.
Nasze urządzenia pomiarowe w instytucie badawczym.
2016-08-17
W lipcu 2016r. Instytut Pojazdów Szynowych z Poznania zakupił u nas przenośne stanowisko diagnostyczne do badania nacisków zestawów kołowych Weighwell PTW2. Jesteśmy dumni z faktu, że jednostka zajmująca się badaniami naukowymi, bardzo szeroko uznana i poważana, pracuje z naszymi produktami. Świadczy to jednocześnie o ich jakości oraz pozycji na rynku.